ABGINEH  PHOTOGRAPHIC STUDIES  INSTITUTE

ABGINEH PHOTOGRAPHIC STUDIES INSTITUTE

موسسه تحقیقات و مطالعات عکاسی آبگینه
ABGINEH  PHOTOGRAPHIC STUDIES  INSTITUTE

ABGINEH PHOTOGRAPHIC STUDIES INSTITUTE

موسسه تحقیقات و مطالعات عکاسی آبگینه

فتوشاپ سی سی Adobe Photoshop CC 2015

 

Adobe Photoshop CC 2015


نرم افزار فتو شاپ یک پردازشگر و نرم افزار  گرافیکی ویرایش عکس است که توسط شرکت ادوبی طراحی شده و نرم افزار محبوبی برای عکاسان جهت پردازش ، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی تصاویر دیجیتالی می باشد. نرم افزار فتوشاپ به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار طراحان و عکاسان می‌گذارد، از محبوبیت و کاربرد بسیاری برخوردار است. 

   شرکت ادوبی نسخه جدیدی از نرم افزار فتوشاپ را در مجموعه ( Adobe Creative Cloud ) CC   ارائه نموده است. فتوشاپ سی سی 2015، تفاوت های بسیار مهمی با نسخه های گذشته فتوشاپ دارد. علاوه بر این ،توانایی فراهم سازی امکانات جدید و رفع مشکلات قبلی این نرم افزار، باعث شده تا نسخه موجود بسیار کاربردی و بهتر از نسخه های گذشته باشد.

  در Adobe Photoshop CC 2015  که نسخه شانزدهم، از این مجموعه است ،امکانات جدیدی مانند ، وجود ابزارهای کامل تری برای ویرایش تصاویر، بهره گیری از ابزارهای انتخاب بهتر ، توانایی بزرگنمایی عکس ها، با کمترین افت کیفیت، توانایی کاهش محو شدن حاصل از لرزش دوربین و بسیاری ویژگی های جدید را در خود جای داده است.

  بهبود در ایجاد افکت های سه بعدی، اضافه شدن میانبرهای جدید ، رابط کاربری انعطاف پذیر و جذاب تر، بهتر شدن فرایند کار بر ویدئوها و فایل های سه بعدی ، بهبود بهره وری در فرایند استفاده از محیط کار ، ایجاد ابزارهای امکان تبدیل ‏عکس از دو بعدی به سه بعدی با یک فرایند ساده، افزایش گزینه هایی برای چاپ عکس، ایجاد‎ ‎پانل‎ ‎Mask جدید جهت بهینه شدن کار با ماسک ها ، ‏‎ ‎بهینه سازی فرایند ساخت تصاویر پانوراما و تغییرات کلی در ابزار تصحیح رنگ از امتیازات این نسخه از فتوشاپ است.

از قابلیت های دیگر نرم افزار  Adobe Photoshop CC 2015 می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  توانایی شارپ هوشمند Smart Sharpen ،‏ این ابزار دارای تکنولوژی حرفه ای برای افزایش وضوح عکس ها استو موجب افزایش شفافیت و کاهش نویز و محو ی می شود. علاوه بر این ، جهت کاهش محوی تصویر که در اثر لرزش دوربین بوجود آمده و یا عکس هایی که در سرعت پایین شاتر دوربین گرفته شده اند  نیزبسیار موثر است.

 ارائه پلاگین  Adobe CameraRawبرای ویرایش فایل های خام و غیر خام ، بصورت یک فیلترو با امکان پشتیبانی از لایه ها و همچنین  پشتیبانی کامل تر از Smart Object ها. انتخاب افکت ها وقابلیت باز گرداندن به ‏حالت قبل ،از امکانات توسعه یافته این نسخه از فتوشاپ است. در این حالت، شما می ‏توانید به عکس ها و یا ویدئوهای خود افکت های مختلفی اضافه کنید و هر زمان که خواستید به حالت اولیه باز ‏گردانید. تغییر یا حذف افکت هایی که ساخته اید بدین ترتیب ساده خواهند بود.

موسسه تحقیقات و مطالعات عکاسی آبگینه - ابراهیم بهرامی

از آدرس زیر می توانید این نرم افزار را دانلود کنید ،  حجم فایل 946 مگا بایت ،شیوه  نصب نرم افزار در فولدر مربوطه آمده است.

https://www.mediafire.com/?8mf9dxzzd0mzuu3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد