ABGINEH  PHOTOGRAPHIC STUDIES  INSTITUTE

ABGINEH PHOTOGRAPHIC STUDIES INSTITUTE

موسسه تحقیقات و مطالعات عکاسی آبگینه
ABGINEH  PHOTOGRAPHIC STUDIES  INSTITUTE

ABGINEH PHOTOGRAPHIC STUDIES INSTITUTE

موسسه تحقیقات و مطالعات عکاسی آبگینه

مستر کلاس«داستانگویی در مجموعه عکس مستند» با حضور ساسان مویدی


مستر کلاس«داستانگویی در مجموعه عکس مستند»  با حضور ساسان مویدی به همت انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این کارگاه زیر نظر کانون عکس انجمن سینمای جوانان مشهد با همکاری مرکز آفرینش های آستان قدس رضوی طی پنج روز در قالب 20 ساعت همراه با کارگاه عملی عکاسی خیابانی از یکشنبه 1 الی 5 دیماه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در مکتب رضوان برگزار شد.
در بخش تئوری این کارگاه مباحث: «عکاسی خیابانی چیست و چرا این ژانر امروزه به یکی از پرطرفدارترین شاخه های عکاسی تبدیل شده است؟»، « ثبت خوب به چه ثبتی گفته می‌شود؟»، « پاسخی به پرسشهای رایج در عکاسی مستند خیابانی»، «چطور به یک داستان ایده‌آل در مجموعه عکس مستندبرسیم؟»، «اخلاق در عکاسی مستند خیابانی و رعایت حقوق شهروندی»، «سوژه‌یابی و انتخاب تجهیزات مناسب برای عکاسی مستند خیابانی»، «عکاسی امروز برای ارائه فردا ( اقتصاد عکاسی )»، «نقش فضای مجازی در حمایت از عکاسان» مورد بررسی قرار گرفت .
در بخش عملی طی ۴ روز عکاسی در بافت حاشیه شهر مشهد؛ هنرجویان تحت نظر مدرس، به عکاسی هدفمند برای پروژه مورد نظر خود برمبنای موارد مطرح شده در کارگاه پرداختند.
در انتهای این دوره آثار هنرجویان توسط ساسان مویدی و رضا حیدری شاهبیدک مدیر عکاسان گلشهر بررسی گردید.
گفتنی‌است، در حاشیه برگزاری این کارگاه نمایشگاهی از مجموعه عکس‌های ساسان مویدی ( از عکاسان دفاع مقدس) در نگارخانه رضوان مشهد از 1 الی 4 دی‌ماه برپا بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد