ABGINEH  PHOTOGRAPHIC STUDIES  INSTITUTE

ABGINEH PHOTOGRAPHIC STUDIES INSTITUTE

موسسه تحقیقات و مطالعات عکاسی آبگینه
ABGINEH  PHOTOGRAPHIC STUDIES  INSTITUTE

ABGINEH PHOTOGRAPHIC STUDIES INSTITUTE

موسسه تحقیقات و مطالعات عکاسی آبگینه

درخشش عکاسان ایرانی در دومین نمایشگاه بین المللی عکاسی "اونیکس ۲۰۱۷" رومانی


Onyx International Exhibition of Photography  2017

درخشش عکاسان ایرانی در دومین نمایشگاه بین المللی  عکاسی "اونیکس ۲۰۱۷"  رومانی

۲۵ اثر هنری عکاسی از 6 عکاس خراسانی مورد  توجه هیئت داوری دومین نمایشگاه بین المللی  هنر عکاسی "اونیکس" کشور  رومانی قرار گرفت  و به این نمایشگاه راه یافت این اثار متعلق به  معین کاظمی،  مهدی پورعبادی، ندا صیامی، ابراهیم بهرامی ، قدیروقاری و شیدا یزدانی » است که از این میان عکسی با عنوان « اشتیاق » از ندا صیامی  در بخش عکسهای مسافرتی ، موفق به دریافت « لوح افتخار  ONYX Honorable Mentions» این نمایشگاه گردید.

     این نمایشگاه توسط انجمن عکاسی رومانی و با حمایت  انجمن عکاسی آمریکا  PSA ،انجمن بین المللی تصویر ICS  و اتحادیه جهانی عکاسی GPU  در ۵ بخش عکس های رنگی ، سیاه و سفید ، مسافرتی ، مردم و طبیعت ، سازمان دهی وبرگزار می شود . آثار برگزیده ی نمایشگاه نیر در اردیبهشت ماه سال جاری در خانه فرهنگ کامپینای کشور رومانی در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت .

طبق آمار ارائه شده توسط دبیرخانه ی این جشنواره   تعداد  5429 اثر از ۴۲۳ عکاس از ۵۹ کشور جهان  در این رقابت بین المللی شرکت داشته اند.

خبر و عکسهای برگزیده این نمایشگاه در سایت جشنواره به آدرس http://www.campinaexhibitions.net/onyx/results توسط برگزار کننده منتشر شده است .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد